2 filmer värda att titta på

Hejsan!
Tänkte tipsa er om mina 2 favoritfilmer!
Dessutom fixade jag så ni kan se HELA filmerna, just i detta inlägg! (Jag är bra)
Vet inte vad jag ska skriva, så jag sätter igång direkt :)
 
 
#1 The Boy She Met Online
När tonåringen Cami Winters blir förälskad, faller hon hårt. Hennes ensamstående mamma, Tori, har ingen aning om att Cami har förälskat sig i en pojke som heter "Jake hon träffade på ett socialt nätverk. Även om Cami tror att Jake är en 23-årig högskolestudent, visa det sig att allt han sa till henne på nätet är en lögn..
 
 Den får 4 fiskbullar av 5 möjliga!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#2 Cyberbully
 
Filmen följer Taylor Hillridge, en tonårstjej som får en dator i födelsedagspresent från hennes mamma. Till en början är Taylor entusiastisk över att äntligen få självständighet att gå online utan att hennes mamma alltid tittar över axeln. Men Taylor finner snart sig utsatt för cybermobbning när hon blir medlem i en social webbplats. Saker börjar gå fel när Taylors bror hackar sig in  till hennes konto och gör inlägg med nedsättande budskap om sin syster. Elever i skolan skriver vidriga kommentarer om henne och hon blir rädd för att möta sina vänner däribland sin bästa vän Samantha. Trakasserierna Taylor blir utsatt av  driver henne till en bristningsgränsen. Taylor försöker begå självmord genom att överdosera med tabletter, men kan inte få locket av och skickas till ett sjukhus.
 
 Den får 5 fiskbullar av 5 möjliga!
 
 
 

Kommentarer från er:
:
» Emma

Kollade nyss på Cyberbully för första gången, herregud, den var så sjukt sorglig, grät nog ganska mycket... :'(

Svar: Eller hur! Sjukt bra film!
:)
Bergas Dotter

2012-06-28 // 01:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback