5 saker ni kanske inte visste om mig

Hello, tänkte skriv 5 saker ni kanske inte visste om mig. Vet inte om jag är konstig för att jag gör domhär sakerna men helt ärligt så tror jag att jag har förlorat min chans att avra normal.. xD
 
1. Jag ÄLSKAR att äta potatis, brunsås och pizzasallad tillsammans i en geggig röra, det är hur gott som helst.
2. Jag äter det mesta som är till för att ätas. Tillochmed spenat.
3. När jag är hemma själv brukar jag ibland stå och prata med mig själv i spegeln för att se hur jag ser ut när jag inte posar.
4.Jag gillar inte mina tår.
5. Jag tål inte Hanna Widerstedt. Den enda bra saken med henne är hennes förnamn. Och det är ju inte så bra på CV:t om man säger så.
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback