Hehe, ooops

Helluu
 
Skulle fixa lite på designen igår, men lyckades på nåt sätt paja hela alltet.. -.-
Såå, med andra ord kommer bloggen att se jättekonstig ut ett tag nu, men en ny design kommer inom nån dag!
Herregud vad duktig jag kan vara ibland.. xD
 
 
 
 
Men iallafall, idag skulle jag egentligen till tandläkarn och fixa tre hål som jag visst hade i käften, men efterssom jag hostar var tredje sekund så kanske det blir lite svårt så vi ringde imorse och ombokade till nån annan dag.
Jag fick en liten chock när dom sa att jag hade TRE hål , för jag har aldrig haft nåt hål, ALDRIG!
Jag slår på stort fan!
 
 
Sen så ska jag försöka laga lunchen idag också, jag berättar hur det går sen..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback