Hej jag heter Hanna och jag är en glömsk liten råtta.

Heeeeeeej allihopa!
Förlåt att jag inte bloggat nåt idag, men jag har haft fullt upp!
 
Men iallafall..
 
Sanna messade mig imorse och undrade om vi kunde cykla runt lite, och jag svarade ju självklart ja.
Så vi möttes och cyklade till ica, OCH GISSA VAD JAG KÖPTE?!
Jag köpte mig ett äpple!
Ni tycker säkert det inte är nånbig deal att jag köpte ett äpple, och det är det egentligen inte.
Men det är så att jag ALLTID köper godis och annat fläskframkallande, så jag tänkte vara nyttig för en gångs skull.
Men det bästa var ju att det bara kostade 4 spänn, så jag kom undan billigt! :D
Sen åkte vi ner till bryggan och hade lite tjejsnack om allt mellan himmel och jord.
Påväg tillbaka hittade Sanna en ganska.. Intressant sak.
Jag vill inte säga ordet, men det är en slags gummipåse killar sätter över någonting ....
(Jag vill inte skriva ordet då det bara känns fel på alla sätt och vis)
Så det var ju trevligt!
 
 
 
 
(Jag skojar människor jag skojar)
 
 
Sen när vi var klara där cyklade vi hem till Sanna i Tumbo, och fyfan vad jobbigt det var!
Tycker synd om Sanna som cyklar där hela tiden, och det hjälper ju inte direkt att ha punka på cykeln, Haha! :D
Påväg hem till Sanna så åkte vi förbi en hage med massa kossor i, och självklart skulle vi ju stanna och prata lite med dom.
Så där stog vi på sidan av vägen och muade för fullt, när alla kossor bestämmer sig för att springa mot oss..
 
NI KAN JU FÖRSTÅ HUR JÄVLA LÄSKIGT DET VAR?!
 
 
Så vi hoppade på cyklarna och spurtade hem till Sanna, där vi bakade gula maränger.
 
 
Bilder från idag kommer imorgon, då jag inte har nån jävla aning om vart min mobil är o.O
 
Jaha, det var väl min dag!  :D
 
 
 
Här hittar ni Sanna! :D
(tryck på bilden för att komma till hennes blogg)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback