Hiss eller Diss? Det är frågan..

 
Att vara onormal runt främlingar.
Dethär måste nog vara min favoritsport, helt seriöst. Det är sjukt ku att gå runt och vara allmänt skum, och se hur dom ''normala'' människorna reagerar. Det kan vara allt från att gå runt i babyavdelningen i en affär och låssas att man är gravid eller har en unge hemma till att stå på vägkanten och dansa för bilarna.
Här kommer en bild från skolan, när Sanna  och jag gick runt med  stjärnbrillor.
Vanlig dag liksom.
 
 
 
 
 
Bloggare som uppdaterar ''2meningsinlägg''
 
Typ:
''Hej bloggen jag har bara tittat på teve idag, men jag uppdaterar senare.
xoxo.''
Nu påstår ju inte jag att jag är värsta storbloggaren som är så bra på alla sätt och vis, men jag ser det ur en läsares synpunkt liksom. Det är också därför jag inte uppdaterar så ofta efterssom jag inte har nåt intressant att skriva om (Fast ni kanske gillar att få reda på vilken teveprogram jag tittar på just nu, vad vet jag)
Nähä, nu ska jag väl inte döma, POSITIVA TANKAR PEOPLE!
 
Har ingen bild.. xD
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback