LYSTRING FÖRFAAAAN!

HEJ MÄNNISKOR, JAG ÄR TILLBAkAA!!

Anledningen till att jag inte bloggat på 7 år är att jag har haft SJUKT MYCKET ATT GÖRA!! (För en gångs skull då)
Men nu är jag iallafall tillbaka, och kan stolt säga att jag överlevde ett algebraprov, och ett ekonomiprov.
Kom ihåg att jag bara överlevde, det betyder inte att det gick bra, haha.
För som jag alltid brukar säga, ''vem behöver en utbildning liksom''..
Men seriöst, att jobba på McDonalds är väl inte så farligt ändå? DET TYCKER INTE JAG IALLAFALL.

Så, vad har hänt medans jag var heeelt uppbokad?

Jo, vi har expanderat familjen men en JACUZZIIII!!!!!!
Jag har döpt han till Chuppah, efter min kära Kompis Sanna.
Än så länge står den bara på altanen i ett litet paket, MEN SNART SÅ HÄNDER DET GREJJJJJJER!!

Jag försökte ta ett bra kort från mitt rum, FÖR INTE FAN GÅR JAG UT I DETTA VÄDER!

Idag var det ju måndag (som ni uppenbarligen vet) och det kändes inte så farligt för en gångs skull, för nu är det bara 2 skoldagar kvar till total FRIHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!




''Du ska inte tro det blir so-oo-mmar ifall inte nån sätter fart''

- MEN SÄTT FART PÅ FANSKAPET FÖRIHELVETE!!



Tjungelingchongchong


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback