Ny design

Hello
 
 
 
Har fixat min design någorlunda nu, med hjälp av en gratisdesign från Amandah Thunberg.
Jag använde en av hennes mallar som bas, och sen fortsatte jag med layouten själv.
 
Den blev väl ganska bra, men jag kommer nog att fixa till lite saker under veckan. Te.x headern som bev så pixlig o.O
 
 
Men iallfall, nu när jag fått mitt liv tillbaka så ska jag gå och göra lite paj.
Det tar så otroligt mycket tid med alla kodmallar och sånt. Dessutom är inte vårt internet det bästa liksom, xD
 
Föresten, om ni inte ser den nya designen kan ni trycka på f5 :)
 
 
 
Bye
 
 

Kommentarer från er:
:
» Vilma

Hehe, det här var ju lite...
Eeeh, ja vad ska man säga...
Ett litet sammanträffande...
Tänkte nämligen också ta denna design från henne :O
Men jag letar upp en annan xD :D

Svar: Hehe, aww xD
Bergas Dotter

2012-06-26 // 15:22:58
» Vilma

Men det betyder ju bara att jag tyckte designen var SNYGG! :DD

Svar: Det är ju alltid en bra sak! :DIn på skype föresten KWEINNA! :D
Bergas Dotter

2012-06-27 // 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback