Erikslund

Hola!
Åkte med Mami till erikslund idag på jakt efter en vårjacka, men det blev typ allt förutom en jacka xd


Köpte bl.a 2 böcker på bokrean!


Bok #1 heter Egoboost och den kostade 35:-
Baksidan:
 '' Det är otroligtt tufft att vara en ung tjej i sverige idag med all press & hets från omvärlden och inte mints oss själva.
Jag har varit tvungen att lära mig många smarta sätt att överleva och delar gärna med mig av dem.
Därför ville jag skriva den här boken.
Jag hoppas även kunna inspirera andra unga att se saker positivt, att stå upp för sig själva och genomföra sina drömmar.
 Kan jag klara det så kan du!''







Och #2 heter Cirkeln & kostade 40:-
Baksidan:
'' Engelfors. Fint namn, risig stad.
Omgiven av djupa skogar där människor ofta går vilse och försvinner.
En natt då månen färgats mystiskt röd förs sex tonårstjejer till den nedlagda folkparken.
 De har inget gemensamt.
 Det vet inte hur de kommit dit, eller varför dom är där, men utan varandra kommer dom inte överleva.''
Sanna har velat att jag ska läsa denhär i typ 30 år nu, så varför inte? :)






Jag måste gå och väcka min fot nu, för den har somnat.. -.-




Kommentarer från er:
:
» Linn

Vill prova läsa Egoboost! ;)

2012-03-17 // 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback