TANK YO!

Asså seriöst, jag måste ha dom bästa kompisarna i världen,
Sanna & Vilma hade gjort ett litet överaskningsparty åt mig, med kladdkaka & allt!
Dom hade fixat jättefint i Vilmas pysselrum och jag tror temat gick lite på mustacher.. (Ni märker snart!)


Dom hade pyntat jättefint, men mobilen har laggat upp sig så jag kommer inte åt bildenra...



DOm hade gjort en liten ''presentjakt'', där dom la mustcher överallt med en ledtråd om vart presenterna fanns.

När jag väl hittat alla presenter fick jag öppna dom, (Mohaha)

Okej, jag försöker inte skryta om vad jag fick, så om du tror att du kommer typ få ett ryck & bli arg på mig kan det vara dags att gå in på facebook istället.

Okeej, dethär fick jag!



Jag fick en massa finfina lösmustacher av Sanna! (Eller snoruppfångare som hon kallar dom)





En hemmagjord mustchakudde av Vilma!



Ett hemmatryck mustachörngott av vilma :)





Små söta laktritsmustacher, av Vilma!

(Dom var i en jättesöt förpackning som det stog '' I mustche you a question'' på.


Och sist men inte minst, en badbomb som luktar superduper av Sanna!






AJuste, ni kan ju igga mig på bilderna.. (Jag har ansiktsmask) xD



Vilka Gullson!



Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback