EUROVISIOON

Hello
Körde på jeanshorts i skolan idag, och ibland fick man lite panikryck och undrade om man typ glömt byxorna eller nåt, haha :D

Och så fick vi nån ''kebabfrestelse'' till lunch, det var basically jansons frestelse med kebabkött i, YUMMIIII!!! :D




Kikade iallafall lite på eurovision songcontest igår, och det fanns faktiskt ett par låtar som var bra!
Annars brukar alla länner sjunga på typ Albanianska känns det som, och jag är j inte den bästa på det språket om man säger så ;)

Men iallafall, jag gillade Danmarks bidrag så jag tänkte viiiisa er litegranna :)





Och rysslands bidrag var ju inte helt fel heller haha ;)

Söta tanter iallafall :)


PAAAAAAARTY FOR EVERYBODY, DANCE!!!






Är föresten ganska stolt över mig själv då jag fick 84/86 på egnesla-nationella, så jag kanske inte har en framtid som en lodis som bor i nåns bakgård och suger på en sten trots allt :(

Det var väl inte menat för mig i guess........


Kommentarer från er:
:
» Åsa

Sv: Blev följare nr. 22 :)

Ha en bra dag! :)

2012-05-24 // 08:51:55
» Mirre

Haha Danmark var inte bra, RYSSLAND SKA VINNA XD

2012-05-24 // 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback