Första dagen - Check

Hola

Idag praode ju jag somsagt på tumbo barnträdgård, men bella, vilma och marika.
Det gick faktiskt ganska bra!
Det blev inte så många rugbyhögar, bara lite på Bella ;)

Men alla barnen var jättesöta (Och ganska snoriga)
Sen så var det nån förälder som hade kontaktar eskilstuna kuriren om att hon vill ha en cykelväg från tumbo till kvicksund, så då ville dom visst ha med oss i det ;)
Vi berättade lite att vi skiter på oss varje gång vi cyklar där typ, haha!
Men iallafall, det var svinkallt efterssom vi sto vid sidan av vägen när fotografen skulle fota.
Sen åkte jag bussen till skolan, och cyklade från skolan hem, OCH JAG FrÖS BALLARNA AV MIG!



Men iaf, jag ville inte ta nåt kort på barnen för jag vet inte om det kommer nån arg fotbollsmamma och slåt ner mig då, så jag ritade en istället :)





Fråga inte varför jag håller i en morot xD

Och så fick jag en jättefin täckning av en tjej som heter Alessia också :)



Kommentarer från er:
:

fina bilder!

2012-06-03 // 16:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback