JAG LEVER!

 
Hej allihopa!

Som ni säkert har märkt kan det hända att min blogg flyttar upp på vinden och samlar damm ibland, men jag har iallafall dammat av den nu, och har tänkt att börja blogga igen.

(Metaforkungen härborta asså.)

(Tror det heter metafor iallafall ;)

Men iallafall, jag har inte legat ute vid bastun och sugit på en sten när jag var borta, nejnej. Jag tänkte att jag skulle uppdatera er lite snabbbt om vad som har hänt .

1. Jacuzzin funkar nu, men vi ställde den vid bastun istället.

 

2. Jag har hittat en jääättefin maxiklänning efter mycket möda och slit. (Hader bara bild på överdelen)

 

3. Jag har varit i stan med mina kera små venner och köpt en väska.

4. Merrna smerr venner erk jeg her heft en erverreskingsfest ferr mern endra vern Merrrrika.

(Vi har haft en överaskningsfest för min andra vän marika)

5. Vi har firat midsommar (Random strand vid farmors stuga)

6. Oskar har fyllt år men jag glömde att ge han en present (Har inte heller någon bild på det)

7. Vi har skaffat en chillhörna

8. Pappa har satt upp ett staket

 

 

Det var väl det mesta i korthet!

 

 

(Eller ska jag säga långhet efterssom jag är lång och het? ;)

*Badum tsssss*

 

Ciao

Trackback