I'm DAS PRAOMASTAAAAAAAAAAAH

Hola

Idag fick vi veta att det var dags att välja vad vi ville göra på elevens val, och jag visste direkt att jag ville bort från skolan, dvs. Praoa!
Fast dethär med att få en praoplats när man är 13 år är ju inte särskilt lätt, nej.
Så, vi ringde direkt till ''barnträdgården'' som är ett dagis nära där jag bor och frågade om vi fick praoa där och det fick vi såklart för vi är så charmiga ;)
Men det var där jag praoade för typ ettochetthalvt år sen, och det var svinkul (förutom när dom onda små jävlarna gjorde rugbyhögar på en).
Så där ska vi tillbringa måndag & tisdag nästa vecka.

Meeeeeeeeeeeeeen, vi ville ju praoa mera så då behöver vi alltså en till praoplats.
Jahaaaaa, vem ska vi ringa nu då?
Vi ringde till massor av olika företag och fick stora FETA nej från alla -.-


Men då tog jag saken i egna händer och började ringa runt lite här hemma, och gissa vilken snilleblixt jag får?
DOLLARSTORE!!!

Så jag ringer dom och gissa vad?

Vi har numera en praoplats för onsdag-torsdag också ;)


JAG ÄR RIKTIGT JÄVLa STOLT ÖVER MIG SJÄLV!





Kommentarer från er:
:

tävling på bloggen

2012-05-21 // 19:27:28

2012-05-22 // 12:02:25

Allt bra?

2012-05-22 // 12:02:38
» Åsa

Bloglovin byte? :)

2012-05-22 // 17:57:12

Länktävling hos mig, där du kan ta del av mina 300 unika besökare! För att vara med måste du gissa på vad jag fått i paketet, den som gissar rätt först får en länk :)



Direktlänk: http://blogofphoto.blogg.se/2012/may/en-varm-dag-paket.html#comment



Ett tips: kika in hos http://isacsmamma.blogg.se, så är det lättare att gissa vad det är :)

2012-05-22 // 18:22:22

Jodå det är bara bra. :) Görs?

2012-05-22 // 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback