My sixpack is protected by a layer of fat.

Hello


Körde på shorts idag igen, efterssom det är pizzaugnsvarmt nu för tiden!
Och så måste jag bli brnare om benen, jag ser Ut som en fiskpinne utan skal typ :S
På tal om intenting,
så längtar jag sjukt mycket till skolavslutningen (Som förövrigt bara är 13 dagar bort) så jag bestämde mig för att beställa lite smink som jag kan lyxa till min outfit med! :D



På den övre bilden
#1 ''Studio Matte Lip Color'' I Coral 19.90:- (Rabatt)
#2 ''Studio Matte Lip Color'' I Natrual 19.90:- (Rabatt)
#3 ''False Lashes'' I Natrual 16.20:-
#4 ''Brightening eye liner'' i Ash 16.20:-
#5 ''Nailpolish'' i Dark glitter purple16.20:-
#6 ''Nailpolish'' I fire coral 16.20:-
#7 ''Nailpolish'' i Lilac 16.20:-




På den nedre bilden:
#1 ''Flawless finish fondation'' I porcelain 72:-
#2 ''Studio Makeup Mist & Set'' 39.20:-
#3 ''Lengthening & defining mascara'' 16.20:-
#4 '' Powder brush'' 39:-








DET VAR DET!


Bye bye







Kommentarer från er:
:
» Mirre

VARIFRÅN ???? :)

2012-05-25 // 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback