Stjärnholm

ÅlaÅla på er!


Tänkte berätta lite om när jag och nåra vänner åkte ner (?) till stjärnholm!


Okej, för det första så skulle bussresan ta enochehalv timma, vilket lät helt okej liksom,
Fast sedan när vi har vart ute och åkt i 40 minuter så var vi vid tuna park. (Vilket är typ en kvart härifrån)
VAFAN ÄRE SOM HÄNDEEEEEEEEEEER?!
Det slutade med att resan tog cirkelpirkel 2 timmar och en kvart..
Men iallafall, när vi väl kom dit var jag SJUKT TAGGAD att åka RUNDTURSTÅGET!
(Det var egentlien en traktor, men iallafall)
Blir som ett litet jävla barn när det finns såna saker xD


Jag tror vi åkte det typ fyra gånger..
Sen tänkte jag ju skaffa ett skägg i ansiktsmålningen, men så såg jag en liten tjej med en fjäril i ansiktet, och jag ba:
JA TACK!


Så då blev jag en fjäril ;)




I'm a SEWKSIFLY ;D

Såhär såg själva slottet ut...




Och så hittade vi en statygrej som var ganska... intressant.
Den hette ''Man är''



JAG VET VAD NI TÄNKER!
- Kände du på hans rumpa Hanna?!

Det är med smärta i rösten jag meddelar att det var ett staket runt honom, så jag nådde inte :'(
Men jag fick några finfina kort på arslet hans, men dom sparar jag för mig själv, HAHAA!




Aja, Tjingeling


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback