Akta mascaran, gott folk.

O.M.G.
Såg nyss en film som heter ''Älska mig'' , och jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket till en film.
Vet inte vad jag ska skriva om den, men kommer ni ihåg filmen ''cyberbully'' jag tipsade om förut?
Denna film är liknande, även om det inte handlar så mycket om just nätmobbning.
 
Här är en beskrivning som jag hittade: 
''Alice är en tyst ung flicka. Hon bor med sin mamma och yngre syster. Hennes bästa vän är Josse och de brukade ha roligt och bada tillsammans. Men allt förändrades när Josse träffade Oliva och Sara. Alice var ensam utan vänner. Olivia, Sara och deras vänner börjar mobba och provocera Alice. Det blir så långt att Alice tänker på att ta sitt eget liv. Men vad händer när någon börjar ta hand om henne?''
(Jag skrev inte dendär texten, bara så ni vet)
 
 
 
 
 
 
Den är uppdelad i 6 delar, så om ni vill se resten får ni klicka på den lilla ''rubriken'' i videon för att komma till kanalen där resten finns.
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:
» Mirre

Hej Hanna! Om du vill ha en länkning i min julkalender på min blogg i december tycker jag du ska kommentera detta inlägg:
http://fashionbymirre.devote.se/blogs/23361353/julkalender.htm#WriteComment Kram!

2012-11-25 // 14:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback