I'M RICH, BITCHES!!

Hello
Igår när jag var på stan med mamma hittade jag två mynt vid en parkeringsautomat.
Jag ba:
-OOOOH, DET BLÄNKER!!
Så jag plockade upp dom och det visade sig vara utlänska mynt.
Det är en " 5-Pence-are" & en "1-Penny-are".
I'm pretty sure att dom är från England, för har inte dom "Penny" & "Pence" där?

Aja, jag behåller dom då jag typ älskar england.. Och det är inte bara för att One Direction kommer därifrån, även om det är en stor del. ;))
På tal om ingenting, visst är Engelska killar SJUKT snygga? Jag menar, du behöver inte ens vara snygg, bara du är från England så är du automatiskt snygg.

(Fem poäng till den som förstår vad jag menar)

Nu får jag väl hoppas att det verkligen är ett Engelskt mynt.. Annars blir det pinsamt..


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback