Blommsnurror is tha SHIET.

Hello!

FÖrsta dagen av höstovet spenderades i stan med Vilma & Miranda.
Vi åkte in vid halv två, och kom hem vid fem, så vi var ''out and about'' i 3,5 timme.. ;)
Vi körde på ''the typical tanter/fjortisar'' och satte oss på amarant och finfikade litegrann,
Och då hann vi med att ha en liten diskussion om att  det skulle vara rasistiskt att ta med sig vit choklad till Afrika eller inte. Fråga mig inte hur vi kom in på det ämnet, men det gjorde vi ialafall ;)
(Jag måste påpeka att vi inte kom fram till nåt svar i den diskussionen)
 
Gjorde också en ''The typical Hanna'' och tappade bort min vinterjacka, så jag fick ta min lilla skinnjacka.. 
Kändes lite udda att gå runt med en liten skinnis, medans alla andra på stan gick runt med täckjackor, men vafan, LEV LIVET ANNARS DÖR DU liksom.
 
 
Jag köpte Bla. denna tröja från hm, som jag är väldigt nöjd med :)
 

 
Köpte dom svarta jeansen på cubus förra veckan, och jag älskar dom!
Dom heter typ ''Ellie'' och kostar 399:- (Jag köpte mina för 30% rabatt ;)
 
 
 
 
Fick föresten en snurrgrej när jag handlade på inn & finn idag, och jag är fan kär.
Skit i  iphones, blommsnurror is tha shit.
 
(Lägg märke till hur jag puffar ut mina löppar så jag ser ut som en rysk gangster)
4
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback