FY FUCKING SKÄMS!

Ser på kalla fakta just nu, och jag är lack. Jäääävligt lack.
Kvällens avsnitt handlar om djurparker, och dom är på Parken Zoo. (Djurparken där jag bor)
Parken zoo marknadsför sig som ''Djurparken som räddar liv'', men det var ju ren & skär bullshit. BULL - SHIT.
Det visar sig att dom har avlivat UTROTNINGSHOTADE djur, för att dom helt plötsligt inte haft plats för dom längre. 
Dom avlivade två helt friska pumor, dör att det var nån annan som skulle få deras inhängnad.
Dom skyller på att djuren dog av ålder, när dom var unga.
Jag blir så jävla lack för att jag ÄLSKADE den djurparken när jag var liten, när det egentligen varit ett jävla skitställe. Men jag måste säga, dom har varit jävligt bra på att dölja det.
Och vilken djurpark har en frys som dom förvarar döda djur i?
Dessutom när dom sagt att dom djuren bara flyttat till en annan djurpark?
 
INTE BRA PARKEN ZOO, INTE BRA.
 
 
 
 
 
 
 
 
(Till alla förutom parken zoo)

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback