''Gilla så betygsätter jag ditt utsende'' NEJ FÖRFAN.

Jag har tänkt på en sak.
På facebook håller ju folk på och skriver såna här statusar:
 
 
 
Ursäkta dig?
Jag menar, vem är du och vad har du gjort i livet som har gett dig rätten att betygsätta andra människors utseende?
Fine, man får väl gilla på egen risk eller vad man nu ska säga, men jag VET att man blir lika ledsen och besviken man inte får det ''betyget'' man ville ha. Inte konstigt att dagens ungdom har så mycket press. 
Jag har slutat gilla såna statusar överhuvudtaget, för jag vill inte utsätta mig själv för det.
Och folk håller ju på och säger ''det är insidan som räknas'', samtidigt som dom betygsätter andra människors utseende? Vart är logiken liksom? Jag avråder alla från att gilla såna statusar, tro mig, man mår sjukt mycket bättre av det.
 
 
Nae, sånt gillas inte härborta hos mig.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback