IT'S ON, BITCH.

Känslan när man vaknar upp till den största facerapen någonsin..
Oskar facerape-ade mig genom att lama-fiera min facebooksida.. Altså, han ändrade min hemstad till ''lama'',  fotoshoppade dit ett lama-huvud på min profilbild, skapade ett helt nytt konto med massa lamabilder & sa att jag var ihop med den.. Och det var bara några av alla saker han gjorde.
 
Ja, så nu har jag iallafall en ny pojkvän. Han heter Chin Hoe, och är fett sexig.. Rawr ;3
 
 
Och det blir ju mycket bättre när ens egen MAMMA gillar att man gått och blivit ihop med en LAMA.
 
 
 
Dessutom, kolla min profilbild.
 
 
Men jag kanske förtjänade det, då jag kanske råkade facerape-a Oskar litegranna..
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback