Jahadu, Jimmy Jansson, hur tänkte du där?

Hej.
Jag känner mig som en bitter gammal hagga nu, men här kommer ännu ett gnäll-inlägg.
Nu är det visst så att en viss Jimmy Jansson har bestämt att eskilsunas torg ska renoveras helt, 
och det ska kosta ungefär 65 miljoner (Om jag kommer ihåg rätt).
Dom vill bygga fina små bassänger, som förövrigt bara kommer vara fina & användbara under Juli-Augusti.
(Om nån ens kommer våga bada där, efterssom det kommer vara sjukt mycket människor runt omkring..Peddovarning liksom)
Men lyssna på detta då:
DOM SKA TA BORT KORVKIOSKEN!!!!!
 
SKÅDA FASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
 
 
Fristadstorget
 
 
Korvkiosken på fristadstorget är en stor del av kulturen här. Ingen korvkiosk = Inget Eskilstuna.
Jag tycker politikerjävlarna som kom på detta ska ta huvudet ur arslet och inse att det finns bättre saker att spendera pengarna på, tex. eskilstunas alla skitdåliga vägar. (Like a true tant)
 
Jag menar, jag som ungdom tycker dom här 50-åriga gamla är själviska.
'Det är vi som ska dras med detta resten av våra liv i, dom kommer säkert flytta till stockholm så fort dom fått sin lönecheck liksom och om inte annat dör domju innan oss liksom.
 
 
 
 
Såhär vill domm att det ska se ut. FIne, visst ser det fint ut, men det är ju inte eskilstuna.
Det är ju som att ta på sig röda skor till en rosa klänning, det är inte ment to be.
Nya Fristadstorget
 
 
Föresten så slår jag var om att dom som vill ändra på torget inte bott i eskilstuna hela sina liv, så dom vill väll bara klampa in & ändra på allt.. LÄMNA OSS IFRED, VI VILL INTE HA ER HÄÄÄR!!!
 
 
 
 
 
 
 
 Jag vill inte vara den som är den, men Jimmy Jansson, jag gillar inte dig. Inte alls.
(Till alla förutom Jimmy Jansson & Parken Zoo)

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback