Men förihelvete..

Hej.
 
Nyss hände en sak som förmodligen kommer störa mig i resten av mina dagar. 
Så, jag gick in i mitt rum och satte på teven när jag plötsligt hör ett sprakande/skrapande ljud från taket.
(För man kan ju höra ungefär vart ett ljud kommer ifrån)
Så då ropar jag självklart på mamma för vem vet, det kanske ligger en mördare uppe på vinden som försöker gräva sig igenom taket med en sked för att mörda mig när jag sover? Man kan aldrig  vara säker liksom.
Men mamma förklarar att det säkert är en liten mus eller nåt, för efterssom vi bor i ett trähus mitt i skogen får vi väl typ räkna med det..
 
Jag tror jag hade föredragit mördaren.
 
MAn får vl bara hoppas att det är en sån här som bor över mig..
 
 
 
 
.. Och inte en sån här..
 
/En galen psykotant som går runt och slår i taket var tionde minut för att dom ska försvinna
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback