OPERATION RÄDDA ÖRHÄNGESJÄVELN!

Omgomgomgomg.
Dat hjärtatack när man tappar ner sitt örhönge i handfatet.
Jag tappade nyss mitt fiiiina hjärtfornade lilla örhänge i handfatet, och jag dampade sönder.
Om man tappar det ena kan man inte använda det andra, tjejkod #54 liksom.
 
Så jag ropade på mamma, för mammor vet ju allt liksom.
Så då skulle hon hjälpamig att plocka sönder detdär jävla handfatet, för jag ska ha mitt örhänge liksom.
Men av ren slump tittar jag ner i handfatet, under dendär silvriga grejen med hål i, och vad ser jag där?! 
 
MITT ÖRHÄÄÄNGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
 
Så det var bara att plocka fram en pincett och försöka plocka upp den.. Efter många om och men gick det!
Jag kan julova att den var lagom mysig när jag väl fick upp den.. Den hade fått en lite grön nyans, haha.
 
Men efter en skrubbing (Över handfatet jag nyss tappat den i, bra hanna, bra) och tre bad i handsprit var den äntligen på plats i mitt öra igen. Yay.
 
Har ingen bild på nåt av detta, så ni får detta istället.
 
 
 
En bukett till damen/herren.
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback