Ska JAG bli en hästtjej?

Hej
Jag har fått för mig att jag ska börja rida.
Okej, okej. Jag vet vad ni tänker.
''Men hannaaaaa, du gillar väl inte hästar?''
Jag ogillade hästar fram tills vi hade en ridlektion med skola,och då insåg jag att dom var typ ASCOOLA!
Så i torsdags följde jag, Vilma & Bella med Sanna när hon skulle ha ridlektion, och det var sjukt kul!
Hästarna var så gulliga & gosiga att man nästan dog!
Och det var en pytteliten ponny som påminde mig om Sture, haha! :D
 
Nejmen, jag ska börja i en nybörjargrupp sen och jag är FREAKING EXITEED! :D
 
 
Dessutom tror jag att vi ska till stallet med skolan igen på onsdag, så det blir ju asgrymt! ;D
 
 
 
- En charmig bild på Sanna & Efendi från när vi hade kosafari för nån vecka sedan..-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback