*Actual codes from my stilmall*

Hej!
Satte mig igår och tog tag i den förbannade designen här på bloggen, och jag blev faktiskt nöjd!
(Om du ej kan se den, var vänlig tryck f5). Citatet under ''bergasdotter'' i headern är ett av mina favoriter.
''Sail away from the safe harbor'', betyder för mig att man ska våga ta mer risker och bara kötta på liksom.
Jag gillade verkligen inte den designen jag hade innan, den kändes för steril, och hipster-ish typ.
Inte för att denna design är så mycket mindre hipster, men det känns som om den passar mer nu till jul och allt. Jag överdriver inte när jag säger att jag satt i fyra timmar med designen, för det gjorde jag.
Om jag hade varit det minsta bra på koder och sånt så skulle det säkert inte ens tagit halva tiden, men gumman, nej. Jag suuuger, alltså seriöst. Vad i hela friden ska detta betyda?;
 
'' {% if loop.last and pagination %}<div style="text-align: center; font-size: 12px">
{% if pagination.page_number != 1 %} <a style="padding-right: 30px" href="{{ category.slug }}-{{ pagination.page_number - 1 }}.html">Tidigare inlägg</a
{% endif %} {% if pagination.page_number not in (pagination.total_pages''
 
*Actual codes from my stilmall*
 
Men tillslut så fattade jag nog mycket för att kunna fixa designen, och jag är goddamn proud over myself. 
Fast än så länge är jag inte helt klar, det finns fortfarande småsaker som jag ska försöka rätta till snart.
(Fast få inga höga förväntningar, för jag kommer säkert att glömma bort.) Förresten, i min övermeny under headern så finns det en liten flik där det står ''fina vänner''. Där har jag alltså länkat några av mina fina kompisars bloggar. Jag har med all säkerhet glömt någon, för jag är ju en sådär fantastisk kompis. (lolz). 
 
Innan jag avrundar detta inlägg måste jag bara fråga en sak, från er kunniga småfolk.
Hur i hela friden fixar jag denna lilla glip-glapp-grej i högra hörnet av menyn?! Jag stör mig något så in i bängen på den, min OCD-hjärna pallar inte såna saker.
 
 
 
''I have CDO. It's like OCD, but the letters are in alphabetical order, as they should be''
 
 
 

Kommentarer från er:
:

Jag gillar den nya designen! :)

Besök gärna min blogg om du har tid!

2013-12-08 // 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback