RIP Tennistomtarna

Hej, och glad andra advent!
Idag har varit en typisk söndag, dvs att jag är bombarderad med läxor efterssom jag är så dålig på att planera min tid och att ta tag i saker. Jag har skrivit en slöjdutvärdering, jobbat matte, skrivit hemkunskapsgrejer & pluggat spanska. Det är lite mycket nu, men det är bara att ta tjuren vid hornen och göra det! (Säger tjejen som väntar tills kvällen innan läxförhöret med att plugga)
 
Utöver läxorna har jag även gjort julklappar & ett pepparkakshus!
Jag satsar på att göra julklappar till min släkt, dels för att jag är fattig och dels för att jag tycker det är roligare.
På ett sätt känns det som om man på riktigt visar vad personen betyder för en, efterssom man har tagit sig tiden att göra något åt den. Jag slänger upp ett litet inlägg på julafton där jag visar vad jag har gjort!
Jag vågar inte riktigt göra det än, för det finns en stor chans att personerna som ska få dom läser min blogg. *Shoutout till mamma & kusin Erica*
 

Här har vi mästerverket! 
Jag råkade ha ner väggsidan där dörren finns i golvet, så jag satte dit en godis på andra väggen och låtsades som ingenting istället. Skitsmart om du frågar mig.
Ifall ni undrar varför det är ett tennisnät (för det ser ju verkligen ut som ett) på sidan av huset så är det för att det var meningen att finnas två tennisspelande tomtar. Men ja, det var ju innan NÅN åt upp dom.  Dom var asballa, jag hade till och med satt dit (Läs: tryckt igenom deras kroppar) varsinna tennisracket!
 
Och föresten, visst bara älskar ni blomkrukan jag satte vid dörren? Jag tänkte väl det. 

Kommentarer från er:
:
» Julia

Gud vilken fin blogg! Hoppas att allt är bra med dig!? Kolla gärna in och gör min dag ---> http://juliaalbertine.blogg.se
Kram!!

2013-12-08 // 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback