I love u torren

Just nu sitter jag och har engelska i skolan, fast jag är klar så tekniskt sätt så får jag sitta och blogga.
(Alltså, jag har ju inte frågat men lärarn och jag är homies - så det är lugnt)
Idag har jag läxförhör på spanskan där vi ska redovisa 10 Karaktärsdrag & 10 Utseendeord. Det känns helt okej, det är inte så himla svårt.Oftast kan man gissa sig till vad orden betyder, typ ''Romantico''. Man ba weow, vad kan det vara?
Sen så ska vi ''redovisa'' en del av nån sång på musiken, vi ska alltså sitta i ett litet rum själv med våran musiklärare och sjunga till honom. Det kan ju inte bli awkward, nejnej.
Jag har bestämt att jag ska sjunga ''I'm yours'' av Jason Mraz. Det är typ världens enklaste låt, och det är bra då jag sjunger ungefär lika bra Torsten Flinck. (Sorry torren, u kno i love u). Jag berättar hur det gick sen!
 
 
En sexig liten bild från idag. Bara så ni vet är vi alla singel och sökande. Lol, Jk, Jk.
 

Kommentarer från er:
:
» Sanna

HAHAHA HUR JÄVLA SEXIG KAN MAN BLI? ;)

2013-12-09 // 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback