Fjortislista, just because i can.

 
Tjo Breh!
Såg att Mirre hade gjort denna lista, och jag vill ju inte vara sämre!
Haha, nejmen kika in på hennes blogg så kan ni se vad hon svarade! :)
 

  Namn: Hanna Charlotta Elvira Bergström

  Ålder: 13, men i mars blir fjortis i mars.

  Längd: 1.73

  Sko-storlek: 39.5, vilket betyder att jag kan ha både 39 & 40

  Född: På mälarsjukhuset, i Eskilstuna

  Bor: Där min familj bor

  Gör just nu: Gissa tre gånger? ;)

 

 
  Allmänna frågor:

  Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, kreativ, min dåliga humor

  Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv:   Snål, dåligt tålamod och blyg

  Vad är du rädd för: Nattfjärilar, vanliga fjärilar, allt som har mer än 4 ben, mördare, pedofiler,you name it.

  Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon, mitt hår & mina ögonfransar

 

  Har du körkort och egen bil: No, no me körkortsta.

  När grät du senast: För en månad sen till Hannah Montana the movie. Jappjapp.

  När skrattade du senast: När jag kom på ett asroligt skämt.

  Vem åkte du bil med sist: Mamma

  Vem åt du mat med sist: Mamma, Pappa, Oskar.

  Vad var du rädd för när du var liten: Nattfjrilar, mördare, en lärarassistent i skolan & spöken.

  Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Florist. Men det finns ju inte på kartan nu.

  Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: När jag föddes, och när jag hade typ krupp när jag var pytteliten. Jag tror att jag har klarat mig ganska bra ändå!

  Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När nån säger något gulligt

 

  Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Som en tonåring blir jag förbannad på det mesta.. I can't help it! DET ÄR JU FÖRFAN INTE MITT FEL DIN JÄVLA APA!!!!!!!!!!!

  Har du någonsin sportat: Hahaha, skämt. Nejmen, jag har dansat balett & disco & speat fotboll.

  Någon du ser upp till: Min mamma, Katie Piper, Bethany Mota, Colette Butler.

  Vad finns alltid i din handväska:  Min plånbok (har dock inte så mycket cash, så det är ingen idé att försöka  sno den), nycklar, plåster, busskort, lånekort, gamla tuggummin som ingen vill äta, gammalt skräp i botten osv.

  Har du varit utomlands någon gång: Ya! Finland, Norge, Danmark, Italien, Spanien, Kroatien, Tyskland, Österrike och Slovenien. (Eller Slovakien, jag har ingen aning)

  Vilken plats var finast: Spanien!

  Största stad/städer du varit i: Äm. Jag har inte A i geografi, så jag vågar inte säga nåt.

 

  Lite mer personliga frågor:

  Har du piercing eller tatuering: No, no me tatoosta.

  Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, odramatisk, helst längre än mig (lycka till). Annars så går ju vemsomhelst i one direction bra. Dom duger väl. ;)

  Finaste komplimang du fått: ''Du är det bästa som hänt mig''

  Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nädu, efterssom jag bara varit ihop med en kille i fyran så verkar det lite svårt att tro. (Är inte en sån som är ihop med folk bara för att vara ihop med nån, ser inte nån mening i det liksom)

  Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: JA! Fatta hur lack jag blev när det gick ett rykte om att Niall var ihop med nån. HAN ÄR MIN, LADIES.

   Antingen-eller-frågor:

  Storstad eller landet: Landet!

  Hamburgare eller pizza: Its-a me, Mario! Klart jag tar Pizza ;)

  Kött eller fisk: Kött! Jag kan ju inte påstå att jag är en vegetarian.

  Hund eller katt: Båda! (Vill ju inte vara elak mot nån, då jag har båda)

  Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. Har den appen, like a true tant.

  McDonalds eller MAX: McDonalds! *Beach 2013*

  Vin eller Öl: Jägermeister. Nejmen, hurfan ska jag veta? xD

  Charter- eller skidsemester: Charter

  Sverige eller Utlandet: Sverigeee

  Sport eller nyheter: Nyheter. Hur kul är det att se vuxna män springa runt och sparka på en boll egentligen? ;D

  Hockey eller fotboll: Fotboll. (Nu sa jag ju typ emot mig själv, hahaha)

  Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll alls. Det är ju inte så att jag dumpar honom om han inte har brunt hår.

  Rött, blont, svart eller brunt hår på dig själv: Brunt. (Det är ju trots allt den enda färgen jag haft)

  Sommar eller vinter: Sommar.

  Vår eller höst: Jag fyller ju år på våren, så det är ju ganska bra.

  Flyg eller tåg: Tåg.

  Bil eller buss: Bil. Hatar att det tar typ dubbelt så lång tid med buss än bil. Fast man får ju räkna med det.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback