Kör väl på en sånhär goding igen..

Dag 1 - Mina rädslor
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu
Dag 3 - Min favoritplats
Dag 4 - Min favoritbutik
Dag 5 - Tre webbsidor som jag ofta är inne på.
Dag 6 - Någonstans jag vill åka
Dag 7 - En blogg jag nyligen börjat läsa
Dag 8 - Vad jag tycker om storbloggarna
Dag 9 - En vän jag inte skulle klara mig utan
Dag 10 – En person som är snygg.
Dag 11 - Ett skolämne jag är lite sämre på
Dag 12 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 13 – En tv serie du älskar
Dag 14 – Vardagslyx
Dag 15 – Det här får mig att gråta
Dag 16- Typ av killar jag faller för.
Dag 17- Din favorit blogg
Dag 18- Det här har jag ätit idag
Dag 19- En bild som du inte vet varför du tog
Dag 20- En bild av ditt favorit smycke
Dag 21 - Fem bilder som gör mig glad.
Dag 22 - Tre saker som finns i mitt rum.
Dag 23 - En bild på mig och min bästa vän/vänner.
Dag 24 - Mina mellannamn och vad jag tycker om dem.
Dag 25 - Mitt favoritplagg

 

 

 

NU KÖR VI!!!!!!!

 

 


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback