YOLOSWAGMUDDAFAKKA

Halli Hallå! 
Åkte in lite spontant till Estocholmo med mami igår, och jag kom hem lite fattigare kan man säga.
Jag köpte egentligen inte så mycket, men det jag köpte var liksom bra saker ändå.(Förutom godiset kanske)
 
Först gick vi in på UsaGodis, som ligger på upplandsgatan 6 och jag went crazy typ. Det var en jätterolig liten buti, full med amerikanskt godis. (Uppenbarligen Hanna)
Detta köpte jag, från vänster till höger:
  • Twizzlers - Smakade mandelkubbar = Bläuschfy
  • Skittles x2 - Himmelriket i en godisförpackning
  • Pop tarts med Smores-smak - Smakar som ett gammalt digistivekex med chokladsås på, uschfyblä
  • Aero choklad - Jag trodde att det kulle smaka som marabous choklad med luftbubblor, men denna smakade smör..UÄÄÄÄK. (Hade jag velat äta smör hade jag köpt det liksom)
                      
Man skulle ju tro att allt detta var asgott men gumman, nej.
Kul att jag spenderade 100 spänn på godis som var helt värdelöst. Men Oskar däremot, den lyckliga jäkeln, han fick ju allt gratis av mig efterssom det var oätligt..
Dessutom, ser ni att på chokladen står det att den kostar £1? (Typ 10kr) Men hon tanten i butiken sålde det för 28 spänn!? Dessutom så skrev hon inte priserna vid hyllan, så jag blev typ aschockad när hon sa att det blev 100kr.. Jag tror att jag blev lurad av en gammal tant ._.
Men det var ju kul att testa iallafall, haha ;)
 
 
Sen så köpte jag lite smink från Nyx affären i gallerian också:
 
Nyx Jumbo Eye Pencil i 608 Cottage Cheese 100:- 
 
Nyx Jumbo Lip Pencil i 724 Chaos 100:-
 
Och sist men inte först, Nyx Ultra Pearl Mania. Jag skulle skrivit vad färgerna hette, men jag råkade pilla bort klistermärket med namnet på, teeheee. Dom kostade iallafall 55:-
(Jag vet att dom ser typ exakt likadana ut, men dom är inte det. Jag svär breh)
 
 
 
Och som pricken över i, gissa vem som stog i kassan!?
Jodu, det gjorde den här vackra damen.
 
 
Ellen Bergström!
Hon har ju huvudrollen i Elsas värld och så bloggar hon på finest.se/milady
Dessutom har hon ju ett ganska amazing efternamn.. Just sayin.
 
 

Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback