California Knockout

Okej, jag vet att jag aldrig är seriös, men har ni hört talas om ''California Knockout''?
Det går ut på att man ska andas in tio djupa andetag, och sen får en kompis trycka tio gånger på ditt hjärta.
Det som är hela grejen är att du får ett ''anfall'' och svimmar en kort stund. Dethär har blivit värsta trenden vilket inte är särskilt smart då du förlorar massor av hjärnceller, och att man riskerar att dö.

Jag förstår inte varför man vill riskera sitt liv för detta.. SÅ DUM ÄR INTE ENS JAG!!

Varning för obehagliga grejer..






                                  TESTA ABSLOUT INTE DETTA, DET KRÄVS BARA EN GÅNG FÖR ATT DÖ!


Kommentarer från er:
:
» Agnes

Fin blogg! :) kolla gärna in min! :D

2012-05-07 // 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback