Haha, min hjärna asså.

Hellu

Såg idag att jag glömt att skriva varifrån jag köpt allt detta underbara smink, och det kommer från eyeslipsface.se
(Ifall du inte vet vad jag babblar om så kan du kika här :)

Men imorgon kommer iallafall min kusin Erica, och hennes söta barn! hennes man Jimmy kommer också fast han är inte lika söt xD
Men iallafall, det var typ trettontsen år sen jag såg dom sist, och det är ganska lång tid i min bok, haha!


länGtaaaaaaaaar :D


Har föresten suttit och spelat Minecaft i typ tre timmar, och den enda jag han göra var fyra väggar. Jag kan ju inte direkt påstå att jag är bra, men jag vet iallafall hr man gör fina väggar, HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA -.-



aja, random inlägg osv så jag lägger in en helt oriellevant bild.








åh, vad het ;)


Kommentarer från er:
:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback